close
تبلیغات در اینترنت
هماهنگی دست و پا در کرال سینه

تبلیغات

درباره ما

    دانلود اسکریپت | دانلود افزونه | دانلود قالب
    این سایت در جهت رفع نیاز کاربران بوده و کاربران نیز میتوانند با عضویت در انجمن و قرار دادن مطلب ما را در این راه یاری کنند در پايان تاکيد می کنيم که اين سايت کاملا مستقل و خصوصی است و به هيچ اداره، سازمان، نهاد و شرکت دولتی و غيردولتی وابسته نيست. مطمئنيم تا رسيدن به سايتی در خور جامعه مطبوعاتی و علمی کشور عزيزمان راهی دراز در پيش داريم و همواره نيازمند راهنمايي ها و پيشنهادات شما جهت تكميل و توسعه سایت niker هستيم.

لینک دوستان

امکانات جانبی

    نمایندگی سامانه پیامک کوتاه پنل اس ام اس پنل اس ام اس

    به سایت ماامتیاز دهید

    با تشکر از حمایت شما

    الکسا <--! code --> <--! code -->

تبلیغات

    Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

نظرسنجي

    امتیاز شما به سایت




تبلیغات

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 7 sarakhosravi
0 9 sarakhosravi
0 6 sarakhosravi
0 7 sarakhosravi
0 6 sarakhosravi
0 6 sarakhosravi
0 9 sarakhosravi
0 81 novinsystem20
0 88 sarakhosravi
0 90 sarakhosravi

هماهنگی دست و پا در کرال سینه


هماهنگي دست و پا

گام سيزدهم : با توجه به فراگيري تمرينات مربوط به پا و دست كرال سينه ، گام هاي مربوط به هماهنگي دست و پاي كرال سينه بدين صورت آغاز مي شود كه ابتدا سعي كنيد بر روي سينه با گرفتن يك تخته شنا در سطح آب سُر بخوريد و بلافاصله اقدام به زدن حركات پا نماييد . در هنگام انجام حركات پا سعي كنيد با رها كردن دستها به صورت تك تك ، حركت دست كرال سينه را اجرا وسپس تخته را بگيريد و همين حركت را با دست ديگر انجام دهيد . كم كم فاصله ي توقف دستها را كمتر كرده ، حركات دست را همزمان با پاها به طور متناوب اجرا كنيد .

شكل ص 58

گام چهاردهم : به منظور هماهنگي بيشتر دستها و پاها در كرال سينه ، بدون استفاده از هيچ گونه وسيله ي كمك آموزشي ، بر روي سينه سُر بخوريد و با دستهايي كشيده ، ابتدا حركات پا را شروع كنيد و سپس به صورت تك تك و اندكي با فاصله از يكديگر ، حركات دست را اجرا نماييد . به مرور زمان فاصله ي دست ها را كاهش دهيد و شناي كرال سينه را با اجراي همزمان حركات  دست و پا تمرين و تكرار كنيد .


تاریخ ارسال پست: جمعه ساعت: 11:39
برچسب ها : ,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی